Bröllop i Pajala

2013-06-08 @ 09:41:54
 
I torsdags så hade jag bröllop på schemat igen. Med en resa på ca 4 timmar så hann man bli väldigt förväntansfull, och vilken dag alltså! Pajala är ett samhälle som jag verkligen gillar alltså! Jag tror nästan jag blev lite smått hemmakär där på något sätt. Otroligt vacker natur, trevliga människor och så klart lite speciellt när man får uppleva bröllop där också! 
Det var en väldigt vacker kyrka där vigseln hölls, och bra ljus att fotografera i ;) Och vilken vigsel sen! Fällde en hel del små tårar, det gick bara inte att stoppa dom. När vi sedan skulle ta porträtten också så blev jag om möjligt mer förälskad i Pajala, vilka miljöer! Och jag längtar efter att få visa er lite bilder, magiskt! 
Men jag väntar med det tills brudparet har fått se bilderna. Ni får en liten detaljbild som tjuvkik i alla fall. 
 
Det har varit en fullspäckad vecka i veckan, balporträtt, nyfödda, bröllop och idag är det syskonfotografering som gäller. Det är därför bloggen har blivit lite lidande, har inte riktigt haft så mycket tid över till att uppdatera här. Men nu börjar det lugna ner sig lite grann så var inte oroliga :) Har massor av bilder att visa er! 

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vad roligt! Jag som alltid sett Pajala som lite tråkigt, men visste är det himla fint där när man tänker efter :)

Svar: Ja det var verkligen jätte fint! Trivdes oerhört bra där! Så mysigt litet samhälle :)
Viktoria Wigenstam

2013-06-10 @ 06:24:54
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0