Hardy

2013-03-26 @ 13:01:57
Det här är no gen av mina aboluta favoriter från fotograferingen med lilla Hardy, 13 dagar gammal.  För er som gillar min sida på facebook har redan sett den men jag är förälskad! :) 
Och inte nog med det så har jag nu ungefär hundra ideér till som jag skulle vilja utföra! Det tar verkligen aldrig slut. Kommer nog att få göra om ett helt hus till en enda stor newborn studio! Ungefär så illa är det snart, men så kan det bli när man blir lite manisk ;) 
 
På torsdag så kommer ännu en liten bebis till studion, lite yngre än hårdingen här på bilden men hoppas på lika fina bilder då också. Och förhoppningsvis med lite "nya" grejer, i alla fall oanvända grejer. Håller tummarna! 

Kommentarer
Postat av: None None

gud så söt bild!

Svar: Tack fina! :)
Viktoria Wigenstam

2013-03-29 @ 19:29:11
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0