Kommande

2013-03-10 @ 19:47:03
 
Innan den här månadens slut så kommer jag att lansera ett helt nytt koncept. Någon som jag inte har gjort förut och som jag hoppas kommer att kunna bli populärt även till mina läsare och andra fotointresserade som inte bor just här. Jag ser väldigt mycket fram emot detta men det är också lite smått stressigt då det är mycket som ska göras klart. Men så klart ska jag hinna klart det! Är grymt peppad! Det kommer säkert att bli jätte bra! Hoppas också att ni kommer gilla det lika mycket ;) 

Kommentarer
Postat av: Angus

Spännande!!

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att det kommer bli bra! :)
Viktoria Wigenstam

2013-03-10 @ 22:08:02
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Linnea

Hejja hejja! :D

Svar: Tack tack linnea! <3
Viktoria Wigenstam

2013-03-10 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0