Omslagsfotografering

2013-03-05 @ 22:00:04
 
I morgon så kommer jag att ha en av mina "större" fotograferingar. För hur stort är det inte att få ordna omslag till en EP! Och dessutom till dom här duktiga musikerna! Så kallade barnen som jag nämnde tidigare i ett inlägg. 
Får verkligen hoppas att vädret är med oss och att vi hittar en perfekt plats. Kommer att reka läget lite i morgon innan. Inte så lätt att göra det i förväg när det är en bit bort. Men det ska nog gå bra! 
Hur det gick, ja det får ni nog veta i morgon eller på torsdag. :) 

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jo, lite halvsegt sådär :P Fick du gå över nå med dina små? Vår rackare var då himla envis!

Svar: Nä...med första så blev det två veckor för tidigt och med andra tre veckor tidigt. Så det där med att ens gå tiden ut kan jag inte ens referera till... Skulle det någon gång bli någon till så hoppas jag nästa på en eller två veckor tidigt där också, just för att det blir ju en evighet att gå och vänta :) haha
Viktoria Wigenstam

2013-03-06 @ 15:51:44
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0