Utomhus och fönsterljus

2013-03-16 @ 18:41:00
 
Idag så har dagen spenderats ute med hela familjen. Inne för att äta och så lillkillen får sova men annars har det varit full fart. Min kära man har hjälpt barnen att gräva en snö-borg, kommer att bli riktigt maffigt tror jag. Tänk er, en STOR snöhög utgrävd till slott/borg! Inte bara kul för barnen ;) 
Passade på att knäppa av några bilder på mina små älsklingar idag också, det är så sällan man tar kort på dom här hemma men idag äntligen, får hoppas att vi får lite mildare väder snart så snön vill försvinna också! Nu börjar man vara lite less, just för att man inte kan vara ute och ta bilder i grönskan! Kan ju säga att jag längtar så oerhört mycket nu efter sommaren! 
Blev några snabba bilder också inne i det härliga fönsterljuset, ibland kan det gå att ta självporträtt också! 
 
Har också idag hunnit spela in lite videoklipp till min kommande webkurs, haha det är så tur att ingen ser mig när jag gör det. Det hinner verkligen bli många misstag och konstiga uttal på alla möjliga ord. Men till slut så fick jag till det jag skulle! Kommer att komma med lite grann i en lanseringsvideo sen! Ska försöka också skriva klart allt så snart som möjligt, vill ju lansera kursen NU! Men snart så är allt klart, tills nästa kurs ska göras :)

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Vackert!

Svar: Tack snälla :)
Viktoria Wigenstam

2013-03-17 @ 07:15:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Vad spännande att du också börjat med onlinekurser, vart blev det nu då? Blev det coursio?

2013-03-19 @ 10:16:12
URL: http://www.mwfotografi.se/blogg
Postat av: Amanda

Snyggt! Du är så fin, gillade de två nedersta bilderna :)

Svar: Tack snälla du <3 Man måste ju göra något försök då och då så man inte gömmer sig för kameran hela tiden ;) haha
Viktoria Wigenstam

2013-03-19 @ 19:37:53
URL: http://amandakuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0