Barnen

2013-05-02 @ 13:05:46
 
Här är en av bilderna som jag hade med de duktiga musikerna från Piteå, kallade barnen. Känner några utav dom sedan förut från ett musikläger här i byn och jag är så glad över att få den stora äran att fotografera bilder till deras EP. Musik är ju faktiskt någonting som jag älskar utöver fotograferingen så det kändes lite mitt i prick ;) Kanske inte bästa förhållanden men jag tycker det blev bra ändå! Längtar till deras EP kommer ut så man får se allt i tryck också! 
 
N hittar barnen på spotify, sök på barnen - porträtt av ett oskyldigt barn så hittar ni låtarna!
Dom finns även på facebook: BARNEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0