En favorit

2013-05-22 @ 12:48:34
 
En av favoriterna från i måndags, helt underbart ljus i det lilla röret! Längtar så mycket efter att få hem min kamera igen, är inte riktigt kompis med reservkameran ;) haha visst det blir bra bilder där också men man saknar självklart fullformat. Förhoppningsvis kommer den inom kort i alla fall!
Objektivet var en sorgligare historia men den tror jag att jag berättar om en annan dag, nu ska jag gå ut och njuta av solen lite grann! 
 
 
Vill du ta porträttbilder att ha till din verksamhet eller till din blogg? Kontakta mig för att boka en tid:
[email protected] 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggt! Det är aldrig lika bra att fota med någon annan kamera än sin ordinarie. Nä, vad har hänt med objektivet :( ?

2013-05-22 @ 18:47:02
URL: http://amandakuren.blogg.se
Postat av: Vanille

Verkligen härligt ljus!!

Svar: Tack snälla rara!
Viktoria Wigenstam

2013-05-23 @ 12:06:19
URL: http://vanille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0