Godsaker i flertal

2013-05-26 @ 19:47:10
 
Hade förra veckan en fotografering hos fina Lena som driver bloggen http://lillafavoriten.com och hon villa ha lite bilder på det som hon bakat. Hennes dotter fyllde år så det blev en fin tårta också som ni kan få se sen ;) Älskar verkligen hennes kök, helt underbart! Massor av pasteller, grejer, olika skålar och massor med annat helt i min stil. Så där hoppas jag verkligen att det blir några till fotograferingar. Kan ju säga också att fikat var verkligen otroligt gott! Fick mig allt en liten kaffekopp efteråt ;) Och visst ser det gott ut? Ni kan få se lite fler bilder senare.
 
Nu ska jag återgå till skrivandet inför nästa webkurs som jag kommer att släppa. Den kommer ut lite senare än planerat på grund av en del tekniska problem och annat. Men den kommer i alla fall! Porträtt är det som kommer att stå i fokus denna gången, jag tror att det kommer bli riktigt bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0