Kickstart på säsongen!!

2013-05-30 @ 00:09:28

 
Idag hade jag äntligen mitt första bröllop för i år. Men inte trodde jag att det skulle börja så himla bra! Nu har jag verkligen satt ribban högt för sommaren. Tror nästan att jag tagit några av mina bästa bilder hittills. Det känns helt underbart. 
Det var en fantastisk familj, fick skratta mycket under fotograferingen och det var otroligt lättsamt. Gillar verkligen såna fotograferingar, har så så många bilder jag vill visa men jag börjar väl med dessa två, brudparet tillsammans med döttrarna på andra bilden. Som sagt, vilken familj! Kan knappt slita mig från datorn alltså, tala om att bli berörd in i hjärtat <3 
 
Nu måste jag dock gå och sova, men på återseende, hoppas ni gillar bilderna lika mycket som jag gör!

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Jättefina bilder! =)

Svar: Tack snälla :)
Viktoria Wigenstam

2013-05-30 @ 06:44:07
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Det ser jättefint ut! Jag laddar för en härlig bröllopsfotografering imorgon! Förväntansfull :)

Svar: Åh vad roligt! Det kommer säkert att gå jätte bra! pepp pepp! Och tack så mycket <3
Viktoria Wigenstam

2013-05-31 @ 20:39:04
URL: http://koivisto-art.se/blogg
Postat av: Elisabeth och Mikael

vi är väldigt glada att vi valde Viktoria som fotograf. Hennes engagemang och avslappnade men ändå proffsiga inställning till fotograferingen gjorde att även jag (Elisabeth) som inte gillar att vara med på bild kände mig avslappnad och bekväm. Jättefina bilder som finns kvar som minne från denna dag. Stort tack!

Svar: Oj oj vad rörd jag blir! Oerhört lycklig över att jag fick vara med! Tack själva! <3
Viktoria Wigenstam

2013-06-03 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0