Längtar till nästa

2013-05-07 @ 10:18:55
 
Jag tror inte att någon riktigt kan förstå hur mycket jag längtar till min nästa newbornfotografering. Har en hel del ny rekvisita (ännu en gång) det kommer nog aldrig sluta finnas nytt... kommer behöva stor studio till slut! haha 
Men det är verkligen så underbart roligt att få föreviga de små. Har sagt det förut och jag skulle kunna säga det hur många gånger som helst, men risken är väl att ni blir less till slut!  
Här är i alla fall en bild från en av mina senaste fotograferingar, som ni inte sett så mycket från ännu. Med en mössa gjort av in fantastiskt duktiga svägerska! Kan inte tacka dig nog A för alla underbara kreationer! <3
 
Nu ska jag återgå till alla mina måsten, har massor som jag vill göra men hinner bara med ungefär hälften av allt! Förstår inte att det ska ta sådan otroligt lång tid att göra! Men å andra sidan, det går ju inte i ultrahastighet när jag är hemma med barnen. Alltid någoting som händer eller mat som ska göras :)
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0