Bröllopsfotograf 2014

2013-11-25 @ 11:19:00
Boka mig som bröllopsfotograf för 2014 innan årsskiftet och ni erhåller några fina gåvor. 

Boka porträttpaket och få 30 min extra fotografering (värde av ca 1000:-)
Boka halvdagspaket och få en exklusiv fotobok på 20 sidor (värde ca 1300:-)
Boka heldagspaket och få exklusiv fotobok med hela 40 sidor (värde ca 2300:-) samt 1h extra fotografering av ex porträtt, förberedelser eller på festen (värde ca 1000:-)

Mina priser på pdf hittar ni på hemsidan http://www.viktoriawigenstam.se/prislistor/brollop

Galleri hittar ni här
http://viktoriawigenstam.se/gallerier/brollop

OBS! Kommer att ha begränsat antal bröllop under Juli och Augusti månad. 

Min mail: [email protected]
Tel: 073-068 80 21 (om jag ej svarar lämna meddelande med ärende och jag ringer upp så fort som möjligt).

Hoppas att jag får fotografera just DITT bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0