Rebecca & Tommy

2013-11-02 @ 12:26:36

 
Hur fina får man vara? 
Rebecca är alltså en gammal barndomskompis till mig som jag träffade i Stockholm när jag var ner en helg. Jag har nämnt det förut men det är verkligen så roligt att träffas när det inte känns att det var fler år sen sist. Och att dessutom få fotografera henne med sin sambo är ju inte helt fel heller. Så himla fina tillsammans och jag fick äntligen fotografera i ekotemplet som har varit lite av en dröm förut när man sett andra tagit så fina bilder där. Verkligen underbart ljus på den lilla platsen. 
Och så klart bad vi Tommy också att ta en bild på oss två tillsammans, tror vi har bilder från varje gång vi setts nästan. Då det tyvärr är rätt sällan. 
 
Fina vännen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0