Söta lilla Thias

2013-11-24 @ 10:24:00
 
Har ju helt glömt bort att visa er fina Thias, Som jag fotat i magen också men då var han ju så klart inte så synlig som nu! Fantastiskt söt liten pojke. Och helt klart väldigt stilig i keps och hängselbrallor! hihi Har haft ett par fotograferingar som jag kommer att visa er senare, men då några är julklappar så kommer det att bli efter jul. Men tills dess så får ni helt enkelt se några små godbitar från året som har gått. 
Tänka sig att 2013 snart är helt slut? var har detta året tagit vägen ritkigt? Jag har i alla fall inte riktigt hunnit med. Men det har varit ett fantastisk bra år! 
 
Ska idag förhoppningsvis starta årets pepparkaksbygge, och jag skriver ut det här eftersom att det är foto relaterat bygge som gäller i år, om jag får till det så att säga. Jag kan inte lova något, men bild kommer upp sen när den är klar, om jag lyckas! :) 
 
Update: Det blir inget kamerabygge, men nästa år då ni! Dock ett pepparkaksbygge, så ni får nog se något typ av bygge ändå :)
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej men guuud va liiiiten han ser ut att vara! :O :D

Svar: Ja visst gör han! Han är trots allt nästan två veckor äldre än mina nyfödda brukar vara jag fotograferar men han såg ändå väldigt späd ut :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-11-24 @ 12:16:32
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0