Vintern är här

2013-11-09 @ 08:06:24
Japp så här ser det ut numera hos oss. Snö och minusgrader om dagarna. Vi har legat sjuka här hemma, därav den lite dåliga uppdateringen här på bloggen. Men nu börjar energin återkomma och bara min segdragna förkylning som är kvar. 
 
Det börjar nu närma sig jul, så ni som vill ge bort bilder till julklapp bör boka in en fotogrfaering snarast möjligast för att hinna få levererat i tid. Presentkort finns också att ge bort i julklapp. Både på fotograferingar och valfria belopp, kontakta mig på mail: [email protected] med namn, belopp/fotografering och jag skickar ett presentkort så snart som möjligt. Den perfekta julklappen eller hur?
 
I morgon så kommer det upp lite bilder från mitt septemberbröllop i Stockholm. Så missa inte det! 
 
Här har ni lite grann vad mina senaste veckor har bestått av, iordningställande av studion, fotografering med vagn lånad från Glommersträsk hattmuseum, videoinspelningen och modellfotograferingen. 
 
Bilderna tagna från min instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0