Boka bröllopsfotograf 2014

2013-10-10 @ 13:51:00
Samuel och Mia-Mari, Pajala 2013

Nu så finns äntligen mina prislistor ute inför 2014 års bröllopssäsong. Den är helt uppdaterad och skiljer sig en del ifrån 2013 år prislista. 
Istället för att bara få ett antal bilder efter fotograferingen så ingår alla bilder i originalstorlek för all egen framkallning och egen användning. Alla bilder där det inte någon blundar eller liknande skickas till er efter att jag redigerat klart bilderna. Fotobok finns också att köpa till i exklusiv lay-flat bindning och papper i fin kvalité. Allt för att det ska se så bra ut som det bara går med era bilder från bröllopsdagen. För de största paketet så ingår även bilderna på ett hjärtformat usb minne och fotoboken.
 
För alla som bokar halvdagsbröllop innan årsskiftet (2013-12-31) så ingår en fotobok på 20 sidor (värde 1300kr).
Bokar ni ett heldagsbröllop innan årsskiftet så erhåller ni fotobok med hela 40 sidor (värde ca 2500:-) samt 1h extra fotografering av ex porträtt, förberedelser eller festen.
Och för er som bokar porträttpaketet innan årsskiftet så ingår 30min extra fotografering (värde ca 1000:-)
 
Missa inte detta erbjudande, boka idag, i morgon eller i alla fall innan det nya året och ni får ta del av erbjudandet. 
 
Ni hittar min prislista som pdf här på hemsidan: PRISLISTA
 
Klicka här för att maila mig direkt
 
Mail: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0