Vinn en fotografering eller privatkurs

2013-10-16 @ 19:43:30
 
Snart är oktober förbi oss och snön är på intågande (här uppe i Glommersträsk i alla fall) och jag känner mig lite extra generös till alla er läsare och facebookföljare och alla ni andra där ute som gör mitt företag möjligt att gå runt! 
 
Nu har ni chansen att vinna en fotografering hos mig (ej bröllop) 30 min inkl alla bilderna högupplösta ELLER en privat fotokurs, lär dig din kamera, lär dig hantera ljuset eller andra önskemål om ämne. Tävlingen håller på fram tills på söndag, den 20 oktober dvs. 
Det enda som du behöver göra för att ha chansen att vinna är att skriva (kommentera) en motivering till varför du vill vinna antingen en fotografering eller en fotokurs. GLÖM INTE att fylla i din mailadress och namn så att jag kan kontakta dig när tävlingen är avgjord. 
 
Vi kommer gemensamt överens om en dag som passar för fotograferingen eller kursen, det är alltså inget specifikt datum det gäller. Hoppas ni är många som vill delta i tävlingen och göra mitt val ännu svårare! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle gärna gå en fotokurs! Du tar ju så himla fina bilder men då det är en bra bit mellan oss vore det roligt att själv kunna ta lite schyssta bilder emellanåt :)

2013-10-16 @ 20:19:17
Postat av: Elin

Jag skulle otroligt hemskt gärna vilja vinna en fotokurs! Har följt dig ett bra tag på bloggen så sen fotokursen känns har jag tittat på dina kurser men har inte råd just nu :( har hamnat i en höst svacka i fotandet å skulle behöva en kick i rumpan å få lära mig lite nytt å en som är så duktigt som du!

2013-10-16 @ 20:31:13
URL: http://elinsmoments.blogspot.com
Postat av: Mia

Wow vilka fina priser!
Jag gifter mig hösten 2014 och just nu sitter jag och jobbar med material till vår bröllopshemsida, det material jag saknar är härliga bilder på mig och mannen som kan visa den kärlek vi känner, jag skulle bli otroligt glad om du ville fånga den på bild :)

2013-10-16 @ 20:32:33
Postat av: Evelina

Jag skulle vilja vinna en fotografering för att du får mig att känna mig vacker på kort. :) En känsla jag inte brukar känna när ANDRA tar kort på mig. Känn dig därmed nöjd över ditt arbete för det är grymt bra! :)

2013-10-16 @ 20:40:25
Postat av: Rebecka

Jag vill vinna en Fotokurs med dig så du kan lära mig hitta det där befintliga ljuset som jag känner att jag har svårt för. Sen vill jag vinna så men får träffa dig igen :)

2013-10-16 @ 22:11:04
Postat av: Linda Andersson, Kiruna

Vintern är på intågande, snön är så vacker och för er som inte vet så har norrskenet en cykel på 11 år. Och just i år är det år när norrskenet kommer att vara som starkast, för att senare år visa sig mindre och mindre... Hemma ligger min systemkamera, inte ny, men helt fungerande. Tänk om jag hade lärt mig grunderna så skulle jag ha mycket större chanser att faktiskt fånga min drömbild på norrskenet denna vinter, så därför är jag mycket sugen på en fotokurs! Lämna auto-läget, och känna att man klarar av det skulle vara underbart!! :)

2013-10-17 @ 09:07:56
Postat av: Angelica

Om jag skulle vinna så hade jag valt en provat kurs därför att jag ska i december fota mitt första bröllop och jag hade jätte gärna velat lära mig mera, jag är självlärt men fotar oftast på känsla och kollar olika inställningar, hade så gärna velat lära mig så att de sitter och då skulle de passa utmärkt om jag vann :) sen beundrar jag dina bilder och skulle vara en upplevelse att få följa med dig och höra och lära mig utav dina kunskaper!

Hoppas,hoppas,hoppas!! :)

2013-10-17 @ 14:16:14
URL: http://forgivemee.blogg.se
Postat av: Malin H

Oh! Jag skulle vilja vinna en 30 minuters parfotografering där paret är mig och min sambo. Det för att jag som själv är fototokig har höga krav på vad som är fina bilder - och dina bilder är helt outstanding! Det vore helt fantastiskt om du ville fånga mig och min lite kameraskygge sambo på bild i hans naturliga miljö - snön!

2013-10-17 @ 19:17:26
Postat av: Malin

Jag skulle så gärna vilja fota mina älsklingar igen nu när den underbara hösten är här! Två goskitar på en å samma bild, det kam inte bli bättre än så!

2013-10-17 @ 21:30:55
Postat av: Malin

Jag skulle så gärna vilja fota mina älsklingar igen tillsammans. Dom två goaste å finaste på en å samma bild, det kan inte bli bättre!!

2013-10-17 @ 21:35:18
Postat av: Sara Björk

Jag skulle ju gärna vilja vinna en kurs med dig och få en härlig anledning att besöka norra delen av Sverige =)

2013-10-18 @ 20:08:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Väntar barn nr 2 i December och det vore otroligt kul att få ta lite gravidbilder som man både kan ge bort i julklapp och hänga upp på väggen här hemma! Aldrig gjort någon sådan fotografering så det vore spännande! :)

2013-10-19 @ 14:26:03
URL: http://hdahlberg.blogg.se
Postat av: Freja

Jag skulle vilja vinna en fotografering för att få mina två små guldklimpar på bild. Dels till mig själv, för de är ju de vackraste jag skapat, men framförallt skulle jag vilja ge en vacker bild på mina små till mina svärföräldrar som alltid finns där när jag behöver det.

2013-10-19 @ 14:27:29
Postat av: Farmor

Skulle önska att vårt nyfödda älskade barnbarn blev förevigad på fina bilder av dig ♥

2013-10-19 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0