Kursdag i Stockholm

2013-09-11 @ 21:45:13
 
Torsdagen när jag anlände till Stockholm så väntade en privatkurs med otroligt gulliga Emelie, hon var verkligen lika fin och härlig som jag hade trott att hon skulle vara och jag fick en massa lärorika saker att ta in till framtiden! 
Tala om peppande bara av att träffa henne, inspirationen steg till topp på en gång kan man väl som säga! Så himla härligt! 
 
 
Fina Emelie tog också två bilder på mig som hastigast, verkligen inte min bekvämaste sida men om det är någon som får det att se bra ut så torde det väl ändå vara Emelie tycker jag ;) haha Det var verkligen ett härligt möte! 
Och till råga på allt så blev det workshop på kvällen med henne tillsammans men underbara deltagare och modeller. Hur roligt som helst för en ovan norrlänning som mig, tack också till er som hjälpte mig hem från workshopen, hade inte klarat det utan er ;) haha
 
Bilder från workshopen kommer upp lite senare!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Låter fantastiskt :)

Svar: Ja det var verkligen jätte roligt! Helt klart värt varenda minut! :) hihi
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-12 @ 21:21:50
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga upp bilder på denna workshop låter svinkul

Svar: Det kommer lite bilder sen! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-14 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0