På hemmaplan

2013-09-10 @ 16:08:22
 
Sådär ja! Nu är jag äntligen hemma igen, som man säger "borta bra men hemma bäst" stämmer oerhört bra alltså.
Dagarna i Stockholm har varit otroligt bra, hunnit med privatkurs, workshop, bröllopsfotografering, porträttfotografering, picknick och till råga på allt massor med mys hos min kära farmor! Har verkligen haft det bra! Men måste erkänna att jag längtade hem ganska fort igen ändå, till mina pojkar <3
 
Nu har jag fått världens energikick, en välbehövlig en! Har massor med ideer och jag har nästan organiserat upp allt inför nästa år, lagt upp nya mål, hur jag ska utveckla och mycket mycket mer! Jag känner mig verkligen peppad! Så på det sättet sett borde jag ta såna här resor jämt! Det är inte riktigt möjligt men är hemskt gärna hemma också. Kommer att under kommande dagar lägga upp massor med bilder från dagarna, längtar efter att få visa er! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ljusa och fina bilder!

Absolut, det tycker att vi måste om du kommer ner till Sthlm nå mer :)

Svar: Tack så mycket :)
Ja det gör jag garanterat! Kanske inte nu men när jag kommer! Hade jag haft lite mer tid över så hade jag tänkt höra av mig till dig men det blev lite tajt då jag skulle passa på och hinna träffa farmor lite extra också :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-10 @ 18:24:33
URL: http://amandakuren.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hej, skulle du vilja ha en praktikant? utan att betala mig? jag skulle vilja lära mig mera om foto och jag har ingenting att göra på dagarna och jag undrar om jag skulle kunna få praktisera hos dig?

Svar: Skicka mig ett mail så kan vi pratas vid där om huruvida det är möjligt. [email protected]
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-11 @ 15:47:23
URL: http://nattstad.se/fotobloggerskan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0