Sötaste någonsin

2013-09-04 @ 13:09:43
 
Tycker att rubriker säger det mesta eller hur? Den lilla pojken är utan tvekan den sötaste pojken! Min svägerskas son, de gifte sig för ett par helger sedan och så klart fick jag ta lite bilder :) hihi Här är i alla fall en bild från porträttfotograferingen, hur fina som helst! Hjärtat smälter fort! 
 
Ikväll bär det av! Åker till Stockholm om ca 9 timmar, håller på att packa det sista och göra i ordning allt som ska med. Bara fyra dagar men när man ska fota så blir det helt klart massor med extragrejer som ska med! Kommer inte att ha tillgång till att blogga under tiden jag är borta, men för er som ändå är lite nyfikna så kommer jag garanterat att uppdatera på instagram (viktoriawigenstam heter jag där) under dagarna som blir. Som om inte helgen var tillräckligt bra redan så verkar det som att fint väder drabbar Stockholm också, men jag klagar inte ;) 
Ska nu jobbar vidare med ett par bilder som jag ska försöka hinna leverera innan jag åker. 
 
Vill ni komma i kontakt med mig under tiden jag är borta så kommer jag fortfarande att finnas tillgänglig på min mail. Så gäller det bokningar eller annat hör av er dit: [email protected] 
Önska mig nu lycka till! hihi

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Men åh vad fint!!

Svar: Tack snälla fina <3
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-04 @ 18:30:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Å så mycket fina bilder du har, har kikat runt lite på din hemsida nu. Så duktig du är, verkligen fin känsla i bilderna :-)
Mvh Johanna

Svar: Åh tack snälla vad glad jag blir! Jätte roligt att höra! Nu går jag med ett leende hela dagen ;)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-06 @ 23:42:16
URL: http://www.johannasbilder.se/blogg
Postat av: Sanna

Hjälp så inspirerande blogg du har ! :)

Svar: Men vad roligt att höra! Vad glad jag blir! Tack snälla.
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-08 @ 19:31:19
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Sv: Ja du är verkligen jätteduktig ! Alla dina bilder är sjukt snygga/fina/söta ja alla fina ord man kan komma på ! :D ger mig inspiration till tusen! :D Får mig att vela lära mig mer om kameran och kunna knäppa fina kort! :) Kram!

Svar: Åh men så himla roligt att höra! Vad glad jag blir! :) Nu är min kväll räddad ;) hihi
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-12 @ 19:06:18
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: sannah nilsson

Nej men gud så sööt! helt underbar bild!!:D hoppas du har haft en bra dag,kramar!:)

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-18 @ 20:00:31
URL: http://mrscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0