Nästan bättre än att smaka kakan

2014-04-14 @ 19:57:57
 
Om jag kunde så skulle jag ägna mycket tid åt att bara baka, baka och baka men inte för upplevelsen att få smaka det hela efteråt utan för att få fotografera det smarriga. Det är nästan mer fröjd än att fika upp det sen, om än det må vara väldigt trevligt också så klart. 
Har gått och suktat efter kaffebönor ett par dagar nu bara för att jag har velat fotografera just dessa kakor då jag hade en liten fin idé med det. Och när jag äntligen var och handlade idag så kunde jag inte låta bli när jag väl hittade dom. Tur att jag har en förstående man som inte skrattar när jag börjar rigga upp i bokhyllan ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0