En fantastisk söndag!

2014-08-11 @ 11:43:19
Alltså gårdagen, vilken dag! 
Nya bekantskaper, grymma sminkningar, grymma frisyrer, vackra modeller och helt fantastiska klänningar! Gårdagens fotografering toppar verkligen en hel del måste jag säga!
Jag är så otroligt tacksam till att jag fått möjligheten att göra denna fotograferingen, och att jag orkade med det trots bebismagen. Har kunnat fotografera länge denna gång och det är så roligt att det faktiskt går utan att kroppen säger ifrån :)
Ni kommer att få se fler bilder från denna fotografering sedan när bilderna är klara, och tro mig, ni kommer inte att vilja missa dom! 
 
Makeup/hår: Imaan Aiddai 
Modeller: Sanna Kaistamaa (vänster) & Emma Johansson (höger)
Tack även till Laponia i Arvidsjaur som lånade oss utrymme för alla förberedelser. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Wipp Ovin Photography

Så kul att du hittade till min blogg. Varit inne här och snokat några gånger tidigare. :-)

Så spännande det ska bli att se bilder!!!

Svar: Ja jätte roligt att jag hittade åt dig, har ju koll på facebook men har inte hittat till bloggen förrän nu :)
Längtar efter att visa bilderna sen!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-11 @ 17:06:23
URL: http://www.wippovinphotography.se
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Tack så mycket! :D

2014-08-12 @ 09:06:03
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0