Mars - erbjudande för alla nyblivna föräldrar

2014-02-27 @ 13:17:29
 
Under mars månad så tänkte jag ge alla nyblivna föräldrar ett unikt erbjudande. 15% rabatt på alla newbornfotograferingar! Att fotografera din nyfödda bebis är verkligen ett minne för hela livet. Jag vet själv hur snabbt det går att dom växer upp och man glömmer så fort hur små de faktiskt var. Jag ångrar så mycket att jag inte fotograferade själv lika bra när mina föddes eller att jag inte gick till någon och fotogrfaerade dem, för det är verkligen ett fantastiskt minne. 
 
Erbjudandet gäller för fotograferingar som genomförs under mars månad, n kan så klart även boka idag eller i morgon också. Bebisen bör vara max ca 10-14 dagar för att få till de allra ästa och finaste bilderna.
Eller ring: 073-086 60 21 (mån-fre 8.30-17.30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0