Fyrbröllop - Bildbomb!

2014-01-29 @ 18:03:56
 
 
Här är ett litet ihopplock med bilder från ett av sommarens bröllop, det var fina Lisa och Daniel som gifte sig utmed en gammal vacker fyr. Detta är verkligen ett par som jag kommer att minnas, så trevliga, spralliga och så givmilda så att jag blir nästan tårögd fortfarande. Det var en fantastisk dag, väldigt varm men det kunde i ju inte styra över :) 
Behöver jag nämna att mina tårar liksom brudens började komma fram på middagen när hennes far skulle hålla tal. Jag hade ju inte träffat Lisa så mycket innan men jag kunde verkligen känna in allt som han sa, verkligen en fantastisk människa på många sätt, Daniel och Lisa kan verkligen skatta sig lyckliga som är varandras maka och make. 
 
Oj så mycket jag längtar till sommarens bröllop! 
Endast ett par lediga datum kvar nu och jag är så förväntansfull över alla fina par som jag ska få föreviga. Ett par har jag fotograferat en gång redan i somras, vilket känns ännu roligare! Det kommer att bli så himla bra! 
 
Ska försöka komma igång lite med bloggandet igen, har varit lite sjukdom och nedbäddning som har gjort att min inspiration har försvunnit lite grann, men jag är på väg tillbaka, med språng! 

Kommentarer
Postat av: emmafoto

Fantastiske bilder!
Herlig inspo til sommarens bryllupsfotograferinger :)

Svar: Tusen tack! Vad roligt att du gillar dom! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-01-30 @ 20:45:56
URL: http://www.midthjell.wordpress.com
Postat av: Sofie

Åh vilka fina bilder Viktoria!

Svar: Tusen tack! Vad roligt att du gillar dom :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-02-05 @ 15:17:17
URL: http://photo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0