Önska webkurs!

2014-01-16 @ 12:53:54
Skärmdumpar från lär dig din kamera kursen. 
 
Nu har jag en fråga till er läsare! Vilken webkurs skulle ni vilja se härnäst? Sitter och knåpar ihop lite olika förslag men jag vill gärna höra från er också! Kommer göra ett par kortare kurser och i framtiden någon mer omfattande och stor som lär dig din kamera kursen, men för tillfället tänkte jag göra någon lite mindre kurs mer inriktad på speciella ämnen! Så vad vill ni se? 
Kommentera alla era olika förlag så ska jag se över vad jag kan komma till att erbjuda under vintern. Bra inspiration tills när sommaren kommer! 
 
Ni hittar min befintliga webkurs här OBS rabatterat pris! WEBKURSEN
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0