Melina ❤ Jamal

2014-06-19 @ 16:02:32
Här kommer en kik på detta fina paret, årets första brudpar och vilket par! Melina i sin fantastiskt vackra brudklänning och otroligt snygga matchande detaljer överallt och glada Jamal! Det var en härlig dag och det är verkligen en otrolig känsla att få vara med på två människors stora dag för att bli man och hustru. Det är verkligen det här som jag vill hålla på med! Och idag har bröllopsfotografen i mig verkligen fått en kick! Är så oerhört inspirerad och längtar efter årets sista bröllop innan jag går på mammaledighet. Det kommer att bli en lång väntan till nästa säsong men jag klagar väl inte direkt heller, får ju vara hemma och mysa med bäbis. <3 Så det är egentligen inte så himla synd om mig. Men nog kommer det allt att klia i fingrarna! 
Visar er fler bilder på Melina och Jamal lite längre fram så ni får se snygga brudtärnorna och alla fina stunder som dagen hade att erbjuda!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra ♡

Glad midsommar!

Vilken mysig blogg.
Hur är det med dig?
Kram

Svar: Tack detsamma!
Kul att du gillar bloggen :)
Allt är bara fint med mig, tackar som frågar!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-06-20 @ 18:08:45
URL: http://happylilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0