Officiell logo till företaget

2014-05-08 @ 23:09:33
Logotyper som ni ser här ovan är nu äntligen min officiella logotyp för Fotograf Viktoria Wigenstam. Det är fantastiskt duktiga Cornelia som har gjort den och jag är verkligen så nöjd. Den känns väldigt jag och jag måste erkänna att jag jublade lite högt för mig själv (på offentlig plats så att folk nästan börjar stirra) när jag fick se den färdiga loggan. Det är helt underbart att efter 4 år som företagare äntligen ha en logga som jag kan börja visa och sprida! Så himla nöjd så ni anar inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Måste bara få säga att din logga är superfin! :)

Svar: Tusen tack Linn! Vad roligt att du gillar den :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-09 @ 19:27:46
URL: http://lillalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0