Vem behöver gröna ängar?

2014-05-13 @ 11:03:00
 
Vid månadsskiftet så drog jag med mig min kära svägerska, Elisabeth, för en fotografering ute på ängen i kvällssolen. Jag hade våndats över att se det där underbara motljuset i princip varenda kväll i flera veckors tid så till slut blev jag less på att det kliade i fingrarna. Vi valde väl kanske inte den varmaste kvällen för att stå i klänning ute på en vinspinad äng men bilderna blev väldigt fina ändå tycker jag. Och Elisabeth kämpade på väldigt väl, starkt jobbat!
Så detta kan väl vara ett bra bevis på att man inte alltid behöver gröna gräsmattor (som jag avundas alla er nere i södra Sverige) för att få till pangbilder. Men jag måste väl ändå erkänna att jag längtar oerhört efter allt det gröna! Nu får sommaren gärna få komma hit till Glommersträsk också! 
 

Kommentarer
Postat av: Lizzan

Vackra bilder! Kan faktiskt tycka att det blir riktigt fin bakgrund innan allt blir grönt och tar mer fokus från motivet. Även om det så klart är fint med sommargröna bilder oxå....

Svar: Tack så mycket! Jo det är faktiskt fint också, alla årstider har som sin egna lilla charm ändå :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-13 @ 20:45:56
URL: http://lizzans.se
Postat av: MADDISENJ.SE

grymt ljus på dessa bilder!

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-15 @ 11:01:46
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0