Cup of tea

2014-11-20 @ 15:46:28
 
En lite sämre, grå vinterdag idag men jag hänger inte läpp för det. Vaknade upp med inspiration till tusen. Eller rättare sagt så hade jag till och med svårt att sova i går kväll för att jag låg och tänkte på den här bilden som jag skulle ta idag. Det här är första gången som jag provar göra den här typen av fotografering. Man tar alltså ett par olika bilder för att sedan sätta ihop dom i photoshop. 
Till saken hör att jag är riktigt riktigt dålig på att hantera photoshop ps, så jag har i alla år hållt mig till lightroom, det som jag känner att jag kan för att ps känns som en dnjugel. Men jag satt igår, tittade på massa videos och lärde mig några små steg, jag installerade photoshop för att kunna sätta mig med bilden idag och här ovanför så ser ni resultatet. 
Jag är så otroligt imponerad av mig själv om jag får säga det, med tanke på att detta är första gången någonsin jag ger mig på ps och den här typen av fotografering. Jag är riktigt nöjd! Men jag ska väl erkänna att jag drog på en redigering i lightroom efteråt för det fixade jag inte i ps ;) haha men små små steg, snart kanske jag behörskar det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0