Senaste stjärnan i familjen

2014-09-04 @ 14:43:00
Det har varit väldigt öde här på bloggen men jag har en väldigt väldigt bra anledning till detta. I fredags så åkte vi nämligen i rusande fart till BB och våran lilla flicka kom till världen. Vi har två stolta storebröder här hemma och vi är två bortskämda föräldrar. Hon har varit/är så snäll och allting går bara jätte fint. 
Idag tog jag dessutom första mer ordentliga bilden på henne. Det har verkligen kliat i fingrarna dessa dagar men trots att jag tycker det är så himla kul så har det väl inte riktigt varit prio ett måste jag väl erkänna. Man måste hinna landa lite grann och så klart mysa så mycket som möjligt. Men här ovan är i alla fall "debutbilden" på lilla tösen som verkar få namnet Alina. Vi har grubblat mycket fram och tillbaka men så har vi väl så gott som bestämt oss. 6 dagar gammal idag och alldeles ljuvlig. Fler bilder kommer att tas här i dagarna framöver och ni kommer självklart att få se fler men nu vet ni läget i alla fall så ni kanske har lite förståelse för att bloggen inte blir uppdaterad lika ofta. 

Kommentarer
Postat av: michelle

stort grattis! vad underbart!

2014-09-04 @ 14:50:23
URL: http://michhagg.blogg.se
Postat av: Catherine N

En alldeles bedårande liten Alina! Stort grattis från mig och Ellen!

2014-09-05 @ 02:34:32
Postat av: Angus

Grattis hon är underbar!
Trodde jag skulle fota ihjäl min lilla pärla men det blev inte många bilder när hon va nykläckt

Svar: Tack så mycket! Ja jag hade också dom tankarna men jag har inte hunnit få till så himla många bilder ännu, man blir lite hemma-lat sådär. Man vill ju hinna mysa så mycket som möjligt också :) Men en fotografering till lär jag nog göra sen får det nog dock vara bra faktiskt. Det är rätt påfrestande ändå när man dessutom har storebröderna hemma också.
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-09-05 @ 09:37:05
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0