En nystart

2015-10-08 @ 19:12:47
 
Efter att jag skrev på kontraktet för studion så hände något med min drivkraft och min motivation. Jag har alltid varit lyrisk över att fotografera men nu verkligen är jag på hugget, jag fick sådan motivation så nu har jag suttit de senaste veckorna och matat in information och inspiration, gått onlinekurser och allt möjligt och nu äntligen har jag hittat rätt inom nyföddfotografi och det känns så rätt. Har haft två fotograferingar med underbara bäbisar och bilderna är utan tvekan de bästa jag skapat på 5 år. Så jag har fått en nystart i form av en explosion, jag sover knappt om nätterna för att jag är så ivrig att få göra allt och få lansera allt. 
Så där har ni en liten inblick i vad som sker för tillfället bortsett från ny studio. Mycket nytt inom företaget nu, men allt är bara positivt så jag är inte den som klagar i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Gud va härligt med så mycket inspiration och energi :D

Svar: Ja det är helt galet hur uppslukad man blir efter ett tag, men så himla kul att få vara så energisk över allt :) hihi
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-10-08 @ 19:22:05
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

nice

2015-10-08 @ 19:36:01
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Jätteroligt med nystart! :-)

Svar: Ja det känns himla kul! Är så taggad nu!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-10-13 @ 13:42:21
URL: http://www.mwfotografi.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0