Ännu en kväll susar förbi

2008-12-15 @ 18:59:52
Vad fort dagarna går alltså. Man hinner bara vakna så ska man snartsova igen känns det som.
Även att jag inte sover så länge på mornarna så att dagen blir längre går det allt för fort.

Men i morgon slipper jag då vara själv hela dagen, mamma kommer upp en sväng under dagen och hälsar på.
Hon nämnde att hon skulle ta med knäck också så med lite tur slipper jag göra en gång till, men det gör inte mig nåt, mammas knäck är ändå den allra godaste tycker jag :)

Funderar på att kanske sova en liten stund innan älsklingen kommer hem, då hinner jag vara social med han ett tag sen ikväll också.
Får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0