Lång kväll

2008-12-17 @ 15:55:30
Ja ikväll blir det en sån där jobbig kväll. Inte nog med att älsklingen jobbar fram till åtta så ska han efter det fara iväg och spela badminton.
Tråkigt, men med lite tur kommer han förbi och ger mig en puss innan han far iväg igen. Så jag klarar mig hela kvällen :) haha


Ska nu och börja göra i ordning nougatrutorna inför i morgon så slipper jag tänka på det sen ikväll. Börjar redan bli jätte trött, men har ju faktiskt varit vaken,nästan upp sen halv åtta i morse.
Sen blir det bara att göra middag också..kanske hinner klämma in lite sovande mellan allt. Det kan verkligen behövas känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0