Skellefteå

2008-12-08 @ 07:01:13
Ska idag följa mamma och pappa till skellefteå och inhandla dom förhoppningsvis sista julklapparna. Med lite tur hittar jag till dom det saknas åt men det blir inte lätt.
Tur iallafall att de yngsta har skrivit önskelistor, det blir SÅ mycket lättare då.
Men jag håller tummarna för att jag ska hitta det jag söker.
Slipper iallafall köra idag och det känns ganska så skönt, hade blivit en riktigt jobbig dag annars. Är ju trots allt en bit.

Är då glad idag, nu fungerar pannan som den ska igen och för första gången sen i lördags natt är det över 15 grader, har till och med hela 18. Tur att det löste sig, annars hade man fått gå i jacka inne idag...

Nä, tror jag ska ta och fika klart nu och stöka undan, göra mig i ordning och invänta mamma och pappa. Dom skulle komma nån gång mellan halv åtta och åtta så det är lika bra att vara klar vid halv. (Jag vet hur det brukar kunna bli) Men med lite tur kan jag sova i bilen, bev lite nattsudd igår...ops....men men, det blir nog bra, får väl i värsta fall sova när jag kommer hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0