Jag lever :)

2010-10-10 @ 20:44:45
Har nu spenderat någon dag här nere i skåne hos mina syskon, varit på barndop och haft det allmänt trevligt.
I morgon så fortsätter vi våran resa upp till farmor i Stockholm igen där vi ska stanna tills på onsdag eller på torsag beroende på vädret.

Lilleman var JÄTTE duktig på ner-resan, för att vara i den åldern och åka bil genom halva sverige så gjode han det jätte bra. är stolt över min kära lilla son :) Inte mycket gnäll och mycket sovande på rätt ställen, helt super.
Hoppas hemresan går lika bra!

Uppdaterar inte mer nu förrän vi är hemma igen, återkommer väl innan helgen i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har min tävling Veckans Bild avgjorts!

Kolla in på min blogg och se om du vann (:

2010-10-11 @ 15:10:38
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0