Blinka lilla stjärna där

2014-04-01 @ 12:40:18
 
Såhär vackert kan det vara ute en kväll i mars när man klättrar upp på berget (vithatten) alldeles utmed byn. En liten tur med skotern och lite klättring i nysnö (tungt!) men till slut så är man där uppe. Vinden viner på kinderna och det är alldeles stjärnklart. 
Detta kan vara en av de härligaste vinter-utflykter som jag har gjort genom åren, inte riktigt en dans på rosor dit när man är sådär lagomt otränad och osmidig men med lite varm choklad, eld och mackor längst där uppe så är det verkligen så värt varenda kommande träningsvärk. Ångrar ju inte riktigt heller att jag tog med kameran. Oj vad jag hade ångrat mig annars! Tur att man lär sig med åren att alltid (så gott som) ha den med sig. Bjuder även på en liten bild till, inte riktigt lika skarp men tror att kameran råkade blåsa till lite under exponeringen av bilden. Men så underbart! Om ni någon gång får tillfälle att göra detsamma, gör det! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Sv: tusen tack!
Din liten, har du också en bulle i ugnen?? :)

Svar: Hihi jajemen :) går in i vecka 19 i morgon så jag är nästan ikapp ;) haha
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-04-06 @ 00:23:04
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: ida foto. ♛

åh så himla fint!
sv; åh jobbigt hah :( tusen tack ♡

Svar: Jo vill gärna ha lite vår här nu med, men sakta men säkert så är det på gång! :)
Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-04-11 @ 15:24:15
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0