Fint omdöme

2014-08-16 @ 08:57:00

Jag har verkligen världens gulligaste kunder! Här är ett litet omdöme från en utav sommarens fotograferingar! Har du fotograferats utav mig? Kom gärna med en liten rad om hur just du upplevde fotograferingen och slutresultatet.

 

"Jag är så väldigt glad att jag en dag i våras stod utan kameraladdare och på den vägen fick kontakt med just Viktoria!

Började av nyfikenhet titta in på hennes hemsida och föll genast för bilderna. Ljussättningen, blicken för detaljer, och inte minst, fånga upp personligheten.

Sagt o gjort, bokade en tid i juni och vilket resultat det blev! Innan fotograferingen var jag, ärligt talat, lite orolig över att allt skulle klaffa, det är trots allt inte så lätt att fånga personligheten hos en 9-månaders baby. Men vad hade jag att vara orolig över?

Ellen var fullständigt trygg framför kameran och jag är säker på att hon, liksom jag och hennes Mor hade en rolig dag. Mästerlig fotograf och till råga på allt en helmysig person som jag rekommenderar å det varmaste.

Jag och min familj hoppas att vi får till många fler fototillfällen med Viktoria."

/Catherine


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, så söt bild!

Svar: Tack snälla :) Hon var verkligen en fröjd att få fotografera! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-16 @ 09:12:14
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0