Ellen

2014-06-16 @ 20:24:05
 
I fredags så hade jag den stora äran att få träffa fina lilla Ellen, med sin farmor och mamma. En glad liten tjej med världens vackraste ögon som ni kanske ser på bilden. Vi tog bilder inne i hembygdsgården här i Glommersträsk och sedan utomhusbilder i det gröna härliga gräset. Ni kanske kan ana att bilderna blev helt magiska? 
Lördagen bjöd på bröllop som jag nämnde tidigare och vilken dag!! Berättar lite mer om detta senare. Nu har jag det lite lugnare ett tag men vilken tur, så då kan jag fokusera på helgens bröllopsbilder! Hade med mig assistent Angelica också så det kan ju hända att ni får se lite behind the scenes bilder här på bloggen snart också :)

Kommentarer
Postat av: Catherine N

Jag har bara sett denna bild ännu men jag är rätt så säker på att bilderna blev som du skriver, magiska, dagen kändes nämligen precis så. Som jag skrev på facebook, jag är så väldigt glad att jag blev utan kameraladdare och på den vägen fick till ett fototillfälle med just DIG! Mästerlig fotograf och helmysig person, inte konstigt att Ellen trivdes framför kameran. Ha nu en riktigt skön sommar och lycka till med det som komma skall.

Svar: Nu blir jag ju rent utav rörd! <3 Tusen tack så himla snällt sagt! Det var oerhört roligt att få träffa lilla Ellen och det var ju tur att du var utan laddare ;) Ha en jätte fin sommar du också och hela familjen! Kram!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-06-17 @ 09:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0