Intensiv vecka

2014-06-06 @ 09:13:11
Matilda 1 år

Ni kanske förstår hur jag har det med tanke på rubriken. 
Det är en hel del som ska göras denna veckan, håller på att förbereda klart allting inför fototräffen på söndag, lite smådetaljer men sen är allt kirrat! Det kommer att bli en oerhört rolig fototräff i år, ser verkligen fram emot den! Bara hålla tummarna hårt för uppehåll och inte tusen mygg! 
Har även en del redigering kvar att ta itu med men jag börjar komma ikapp nu. Måste erkänna att man sitter ju inte gärna inne vid datorn när det är bra väder ute heller, så det hade ju gärna fått regna lite i veckan så jag fått lite mer gjort, men men, man ska väl egentligen inte klaga på bra väder :) 
Slänger in en liten tjuvkik på fina Matilda som jag fotograferade innan bröllopet i lördags, så oerhört söt liten tjej, ens hjärta smälter! Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Katta

Jätte fin blogg ;D

Svar: Tack så jätte mycket! Vad roligt att du gillar den <3
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-06-06 @ 11:01:01
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0