8 och redan slut

2009-04-30 @ 08:26:46
Är ju hundavkt idag med....och det känns.
Klockan är nu halv nio och är redan så otroligt less. Och hon ska vara här i sju timmar till!!
Att jag tog på mig det idag med..ångrar det nu.
Särskilt när det hade gått bra att hon var med Rickard på jobbet igår, så egentligen finns det väl ingen anledning.
Men det kom jag inte underfund med förrän halc sju i morse....
Nä jag ska ta och återgå till åbäket nu....
Hade tänkt lägga in något musikinlägg men det får vara, är så rosslig i halsen av förkylningen så det får vänta :)
Men tack för de positiva kommentarer jag fått :)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Stackare! Är hon busig eller vad är det som är jobbigt?

2009-04-30 @ 09:13:29
URL: http://wigenstam.spaces.live.com/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Tack så mycket! :)



Vad trist att du ångrar det nu, förhoppningsvis kommer dagen att gå fort :)

2009-04-30 @ 10:05:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0