Hemma igen

2009-04-19 @ 14:46:32
Har nu kommit tillbaka.
Var upp en sväng till älsklingens syster hus. Där höll de på med tapeter för fulla muggar.
Det blir ju riktigt bra måste jag säga. Fina tapeter, och badrummet sen :D

Dock så var det inge kul när jag skulle gå hem. Hann gå en liten bit bara i blåsten så började det att hagla. Det höll på en bra stund, och med tanke på hur myclet det blåser idag så var det inte skönt alls!
Sen slutade det, hann gå några minuter, ja då började det snöa lite smått, och sedan regne. Rena aprilvädret.

Ser då nu att jag kom hem i rättan tid, för nu snöar det riktigt ordentligt! Stora och många flingor.
Men jag sitter och gottar mig i värmen :)

Har percis tryckt i mig två mackor, trots att det är bara drygt en timme tills vi ska äta middag på värdshuset, men var hungrig! Har ju inte ätit sen frukosten så det är ju inte så konstigt. Men nu känns det allt bättre i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0