Hemma igen

2009-04-16 @ 21:42:39
Ja nu var man äntligen hemma till lugnet igen.
For som jag nämnde tidigare till Arvidsjaur för att äta smörgåstårta, och såklart gratta Camilla ;)
Det blev en trevlig fika stund med några från släkten, även min kusin som är två år yngre än mig som jag endast träffar kanske 1, max 2 ggr per år.
Synd att det inte blir så ofta, men han och hans bror bor i Luleå så det blir ibland lite knepigt.
For sen efter allt gott och handlade för den resterande veckan, satt mig sen och körde hem.
Så segt, är så trött. Men nu kan man äntligen slappna av.
Snart kommer väl älsklingen hem också, han är nog och sotar pannan på skolan ikväll tror jag.
Skönt ändå att koppla av lite själv, få hinna varva ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0