Onsdag

2009-04-29 @ 20:28:00
Har inte hunnit skriva alls idag förrän nu.
har varit i Arvidsjaur i princip hela dagen. For upp för en koll halv tio, sen så for jag till mamma på jobbet en sväng så jag fick ge lillen lite mat.
Efter det så blev det att kika runt lite och äta lunch.
Sedan for jag och hämtade upp Sanna på skolan och for på en fika. Så trevligt, det känns som det var så länge sedan vi fick prata av oss lite :)
Blev bjuden på middag innan jag handlade för två veckor framåt, skönt att ha sån bra planering :)
Så sitter nu hemma och tar det lugnt.

Och med lite tur så slipper jag att vara hundvakt i morgon, det hade tydligen gått bra att ha henne på Rickards jobb så hon blir nog där i morgon också.
Oj så skönt, då kan man börja ta igen sig lite :)
Nej, nu så ska jag fortsätta att se "Du är vad du äter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0