Stressad?

2009-04-27 @ 19:35:40
Ska nog börja lugna ner mig lite, det är så mycket på gång nu.
Hinner knappt sitta ner och ta det lugnt, valp hit och dit, Theodor gråter och vill ha uppmärksamhet. Samtidigt som valpen måste ut....är tveksam om jag orkar vara hundvakt så länge till. Det börjar tära på mig.
Skulle redan för någon timme sedan kunnat gå och lägga mig för natten! Och det är inte likt mig.
Det kanske inte verkar stressat med en valp och en liten + allt annat som ska göras men det kan jag tala om att det är!!
Nä nu ska jag sluta beklaga mig och sätta mig i soffan nån minut innan älsklingen kommer hem och vi far till Rickard på fika.
Ingen vila här inte :) haha


bilden tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, du är duktig du ! :)

2009-04-27 @ 20:14:01
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Snöflingan

Men snälla inte ska väl du måsta ha dagis till en valp när du har en bebis själv, det blir ju alldeles för mycket. De få stunder man har över när bebisen sover behöver man mer än väl till att hämta igen krafterna inte ränna efter en valp...Men sådan är nog svårt för karlar att förstå ;-)... Du kan med gott samvete säga "NEJ" i morgon

2009-04-27 @ 20:16:41
Postat av: Lina

Herregud jag kan förstå att du tycker det är jobbigt med en valp och en bebis, tyckte det var nog jobbigt med bara en valp:)

2009-04-28 @ 08:09:13
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0