Film ikväll

2009-08-26 @ 18:51:43
Ja ikväll så ska jag och älsklingen (och Theodor så klart) till Rickard en sväng och se lite film.
Dom har tänkt sig en av de nyare Hulken, vet inte riktigt men det blir nog bra.
Är inte såå mycket för sådana filmer men kul med sällskap i alla fall.
Får väl se om jag smyger in ett inlägg sen ikväll eller om detta blir det sista.

Ska då i morgon en sväng till Arvidsjaur, måste hämta ut det nya körkortet, så passar på att inhandla lite grejer och ge Sanna skjuts hem igen :)
Så det kan ta ett tag innan ni hör någonting utav mig i morgon.


Kommentarer
Postat av: Helon

Hulken med edward norton? Den är mkt bättre än den äldre hulken, tycker jag :)

2009-08-27 @ 12:13:25
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0