Sista lugna dagen

2009-06-09 @ 11:05:02
Ja idag så ska jag bara ta det jätte lugnt...
Har ett hektiskt schema resten av veckan.

Onsdag: Ska till Malå under dagen och hälsa på kusinen + fixa en massa grejer, sedan till Marica på kvällen.
Tordag: Eventuellt ska jag på studentlunch. Har inte bestämt mig ännu.
Fredag: Ska på skolavslutning här i Glommers och sedan till Arvidsjaur på studenten vilket nog lär bli en heldag.
Lördag: Inget planerat tack och lov, vila kanske.
Söndag: Middag för mamma och pappa som fyllt år.

Det kanske ser lite ut men med tanke på allt som ska göras så blir det rätt mycket.
Men som det ser ut nu far jag nog inte på torsdag på studentlunchen. Det blir alldeles för mycket som ska hinnas med.



Vill du ha fler besökare till din blogg? Gå in via den här länken så kan du få fler läsare att upptäcka din blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0