Dag 5

2009-03-18 @ 14:42:06

Har nu varit så duktig att promenerat en stund varje dag i fem dagar, så skönt att få komma igång lite igen och inte bli förslappad :)
Gick idag med älsklingens syster och det var lika trevlig som alltid! Ska nog dit en sväng ikväll/eftermiddag när ändå inte älsklingen är hemma. Han slutar jobba 8 men sen ska han som alltid på onsdagar iväg och spela badminton så han b rukar inte vara hemma förrän efter tio nån gång.
Men då slipper jag ju sitta själv :)

Blir att göra kyckling idag till middag, längtar, blev så hungrig efter promenaden trots att jag åt lunch drygt en timme innan, men tog mig en frukt nu när jag kom hem så då ska jag väl klara mig ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0