.....

2009-10-22 @ 17:50:46
Ursäkta för mitt dåliga bloggande idag men det har varit svårt.
Har nämligen inte varit hemma idag!
For och åt lunch med Marica på värdshuset, tack för maten och hjälpen med barnstolen!
Sedan så begav vi oss mot Arvidsjaur, jag hälsade på mamma en kortis, sedan for vi och fikade hos Sanna.
God banankaka bjöd hon på! Det får du göra om ;)
Så klart blev det också att gå in på dollars innan vi for hem!
Men nu så ska jag strax fara till Marica och hälsa på, Sanna skulle dit också.
Marcus jobbar ju eftermiddag så det känns lönlöst att bara sitta hemma när man kan göra något kul istället.
I alla fall ikväll :)


Foto: Erika Danielsson
På bilden: Jag (Innan det korta håret)

Kommentarer
Postat av: Erika

snart får vi ta nya kort, med snö ;)

2009-10-22 @ 22:10:24
URL: http://erikadanielsson.blogspot.com/
Postat av: Marica

Varsego, det var så lite så.. ;)

Kul att ni kom och gjorde min kväll lite roligare. :D

2009-10-23 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0