God morgon

2009-10-29 @ 07:50:10
Sitter här nu och förbereder mig för att fara.
Ska en sväng till arvids idag, en kort sväng (ska i alla fall försöka).
Kände att Theodor behöver lite uppmärksamhet här på bloggen också, inte bara vara med på bild, han är så duktig lilla vännen. 

  *Han kan nu gå enstaka steg helt själv (fast han har hoppat över krypandet)
  *Han har sagt mamma en gång, och försökt med pappa
  *Han har kommit på att han via gåstolen kan ta sig till pianot, sträcka sig upp och "spela" lite.
  *Han vinkar allt han bara kan, när man hämtar honom i sängen, mot teven, mot kort på sig själv :) så söt.

Ja, det var vad jag kan komma på, men angående andra punkten, han har bara sagt mamma en gång, vet inte om det var för att han kunde eller bara i all hast, busade med honom och helt plötsligt utbrast han 'mamma'. Men han försöker fortsätta i alla fall.

Men nu måste jag göra mig klar så jag har fixat allt innan Theodor vaknar.
Ha en bra dag! Kanske skriver när jag kommit hem igen. Får väl se.


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi åh va sött!

2009-10-29 @ 11:29:02
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0