Ny vecka-ny start

2009-10-26 @ 13:03:53
Ännu en måndag har vi kommit till.
Veckorna går så fort!
Kan ni förstå, det är 2 mån kvar till jul! Åh vad jag längtar till att få julpynta.
Och julbaka, nu får det snart vara december.
I veckan så jobbar älsklingen förmiddag, vad skönt, då får man träffa honom lite mer i alla fall.
Och i morgon så kommer mamma och pappa hit på middag, jätte kul!
Men idag händer nog inte så mycket tyvär...
Dock så funderar jag på att baka lite grann, bullar och snickers.
Men får se vad jag hinner med och har har lust till.
Skulle vilja fota lite grann också men har fortfarande lite brist på motiv, Theodor fungerar alltid men vill ju variera mig lite. :)
Nä nu ska jag kolla runt lite på bloggar m.m innan lilla vännen vaknar igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0