Mycket mat idag!

2009-09-15 @ 16:10:57

Jajemen, så sant som det är sagt.
Har idag gjort två olika maträtter, en med fisk och en med kyckling.
Så tillsammans med spaghettin och köttfärssåsen jag gjorde i söndags har vi nu mat för ca 2 veckor till Theodor. Det är inte helt fel.
Billigt och bra :)

Ska i eftermiddag (om ca 1½ timme) fara till A igen, de ville eventuellt spela lite kort och så, sen så är det ju IDOL ikväll :D Kul kul! Uttagningarna är bland det bästa i programmet, alla som gör bort sig. haha

Men snart vaknar nog Theodor så ska plocka bort lite efter middagen innan dess.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jasså det var inte illa.. HAHA... Jo har sparat ditt nr.. Får väl höra av mig senare nån gång.. Just nu är hon ju fortfarande väldigt snorig så när det gått över så... Hehe.. :):)

2009-09-15 @ 16:26:31
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

tror jag har kvar en hel "bok" med recept på barnmat och mellanmål om du är intresserad så kan jag maila över den. hittade den på nätet när Wilmer var liten.



2009-09-15 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0